Sunday, June 12, 2011

Juara AF9

Assalamualaikum w.b.t...

Tahniah diucapkan kepada Hazama kerana dinobatkan sebagai juara AF9. Meskipun aku tak minat AF tapi sebab malam nie adalah konsert terakhir, so aku tgkla...ble buat modal bile org borak pasal AF...hehehe

Aku sebenarnya tertarik dengan komen pengkritik tetap AF9, Kak Ogy, Hattan dan M.S Ramli selepas persembahan Azri...Semasa persembahan Azri pun aku dah tertanya-tanya boleh ke menyanyi duduk dan berdiri atas piano?

Dengan komen yg diberikan oleh pengkritik2...betul la apa yg aku rasa...sebab pensyarah muzik aku sngat syg instrumen dier...bile dah guna mesti simpan leklok...jaga macam nyawa...nie bley plak duduk ngan berdiri atas piano...bukan nak salahkan azri...maybe die tak tau sebab die bukan musician...

Apa2 pun, hope itu dijadikan pengajaran pada semua pihak tidak kira artis atau bukan artis...

P/S : Sanggup tunggu sampai habis waluapun dah rasa yg Hazama akan menang... :)

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...