Tuesday, May 3, 2011

Marilah bersukan

Bape kali korang bersukan @ bersenam dalam seminggu? sekali? 2 kali? 3 kali?

Klau nak kekal cergas sepanjang minggu korang kena bersukan 3 kali seminggu...mesti bdan yang lesu akibat kerja yang bertimbun akan rasa senang...sebab badan cergas..otak pun cerdas..tak gitu..

jadi disini aku menyeru pada semua agar rajin2 lah bersukan untuk mengekalkan kecergasan badan anda...

P/S : Seminggu main 3 kali futsal...baru fit..

4 komen:

Abang Zam said...

cikgu..aku berpeluh tiap-tiap hari..bagus ke tidak eh?

TYNTHA LANA said...

cikgi hari2 exercise kuar peloh..jage anak..anak orang,hhak3..baby sitter kat umah smntra cuti,heh3

izzad said...

@abg zam : bgus2...klau dah berpeluh tetiap hari memang sgt bagus...:)

izzad said...

@tyntha lana : jadi baby sitter lagi banyak guna tenga..tapi still berpeluh..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...