Saturday, March 5, 2011

JOM JALAN : TBS-Terminal Bersatu Selatan

Hello semua...apa khabar? harap semua sihat di samping keluarga. Post aku kali nie dibuat dari Kg. isteri aku di Segamat. So, kali ni aku nak kongsi perjalanan aku dari Pantai Dalam ke Terminal Bersatu Selatan atau di TBS.

Korang semua boleh tengok gambar di bawah yang aku capture sepanjang perjalanan aku ke TBS.

p/s : buat pengetahuan semua, TBS adalah untuk perjalanan ke Selatan tanah air sahaja.



Dari KL sentral ke Stesen Bandar Tasik Selatan (tiket RM1.00)


Pastikan anda berada pada platform menghala ke Seremban


Sampai ke Bandar Tasik Selatan lebih kurang 10 minit


Pemandangan dari jejantas menghala ke TBS. TBS hanya bertentangan dengan stesen Bandar Tasik Selatan.


Parking motor


Pintu masuk


Paparan terkini ketibaan dan perlepasan bas ( macam airport kan)


Kaunter belian tiket ( sangat teratur )


Tempat menunggu bas Transnasional


Hope you guys will get a picture how is the TBS...untill next time guys..see ya...

p/s : jangan lupa komen yer...


























4 komen:

farah said...

hehehe...best info...do u hv contact number???

izzad said...

whose contact number do you refer to?

Cikgu Abah said...

jak...cerite la sikit pengalaman g honeymoon kat cameroon..pasal penginapan dan tempat2 yg best..bg bnyk post..

izzad said...

oooo...bagus gak idea ko nie...nnt aku buat page tok requestla...
tok post JOM JALAN akan diupdate secepat mungkin..masalah teknikal skit sebab semua pic kat kampung plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...