Friday, March 4, 2011

JOM MAKAN : Pantai Dalam


Burpp..itulah yang dapat dikeluarkan dari mulut aku apabila telah kenyang melantak
Nasi Kerabu di Kg. Pantai Dalam...

Ok..perut pun kenyang so nak rekomen kat korang tempat yang aku baru pergi makan tadi..tempatnya di kawasan Kg. Pantai Dalam. Memang banyak kedai makan kat situ. Lagi2 sape yang seleranya pantai timur ... kedai Nasi Kerabu yang aku makan tadi berhadapan dengan restoran Gulai Kawah di Kg Pantai Dalam. Payah gak nak cari kedai2 masakan pantai timur nie tapi Kg. Pantai Dalam memang banyak sebab banyak orang pantai timur dok kat situ.



Nasi kerabu....terliur tak : )


Suke layan bola screen besar?

Kat situ memang banyak port..aku tak ble nak specify mane satu kedai sebab banyak kedai ada pasang screen besar...Nnt ada masa aku amik gambaq dan aku post dalam nie k..

Ape2 hal pun sesape yang dok area Bangsar, Pantai hill Park, yang dok kat Vista Angkasa dan Asrama Puteri depan Ipba atau UM bleyla try usha2 kedai makan kat Kg. Pantai Dalam k...

ok...kat sni aku bagi direction die....

1) Klau korang dari Bangsar @ Asrama Puteri bley ikut NPE ( New Pantai Expressway) macam jalan pantai kat terengganu la plak..hehehe...

2) Sebelum sampai tol korang akan nampak susur ke kiri ada signboard tertulis Kg. pantai Dalam...

OK...selamat Jalan2 Isi Perut yer rakan2...


2 komen:

fyra faheera said...

my febret!!!

izzad said...

Feveret yer...cubela ajak Bf pg sane nnt...: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...