Tuesday, April 5, 2011

Cherating Sepoi-Sepoi Bahasa


Pantai cherating seriuosly cantik

Weekend haritu aku ada jalan2 tempat2 menarik...so kat sni aku nak share ngan korang salah satu tempatnyer...

Cherating...
Tujuan nye nak walk in tapi penuh plak semua tempat sebab mase tue school holiday..

Korang boleh la tengok2 gambar yang aku amik nie yer...

Sorry kekawan...
Aku tak ble nak review tempat kat Cherating sangat sebab tak dapat nak stay kat situ..

Actually banyak hotel ngan chalet2 yang ada kat Cherating nie...
tapi sebab aku walk in dan budget pun ciput jadi tak dapat nak stay kat situ (school holiday rates mahal skit)
so, aku pgla chalet yang agak2 affordable
Tapi semua penuh gak... : (

Last2 stay kat Chukai

Hotel 3 star..dalaman sangat kemas dan selesa..harga berpatutan..tak silap aku dalam RM 89

P/S : Sesape yang ingin makan angin di situ tempah awal2..yer...

4 komen:

Cikgu Abah said...

bg ler contact number...
ade kad die tak?

izzad said...

Ok..untuk contact number..ko bley tgk pic tue..kan ada number dier...

Mama Iman said...

takkan gambo lua je... mana dlamanya? rupa bilik, tooilet bagai... suma nak tau gak... all the facilities... hehehhe

izzad said...

aduss...sori2..terlupa nak amik gambar dalaman sebab dah penat sgt mencari..hehehe..sampai je terus tido...nnt post lain lagi details k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...