Thursday, April 7, 2011

Seafood disaluti Tepung PCB

Ello..ello...Ello...entry kali nie jom kite tengok2 tempat aku makan Seafood disaluti tepung di Pantai Cahaya Bulan di Kelantan. Walaupun banyak kedai kat situ tapi kedai yang aku pilih adalah Restoran Cinta Selera.

Ok jangan buang masa...jom kite tgk gambar2 kat situ...


Sotong, ikan, fish ball, isi ketam..pilih2..


Ikan goreng diselaputi tepung yer...

Jom pilih ikut selera anda...aku pilih je semua sebab nak rasa... : )

Lihat...selepas pilih..diorang akan goreng balik..kasi panas..ada sos pencicah penambah rasa.


Harga? tengokla korang amik banyak mane..tapi boleh dikatakan berpatutan...

Pilih dah...goreng balik pun dah..apa lagi..ngapla..tapi jangan lupa baca doa yer...

Siapa yang datang kelantan jangan lupa pegi sini yer...nanti rugi..

P/S : Sape yang alergik makan seafood pilihla berpada-pada..hehe..nnt menggaru plak..hehehe :)



6 komen:

lyyyyn said...

tp..skalo kt pcb..harga mknn agak mhl la..kn..kn..xpe..i'll try this weekend..

Mohd Amin said...

napok sedak molek 2...nk kena tera ni...


www.aminetiqa.blogspot.com

Fazil Hamid said...

ni bukan pilih nak rase...ni mmg nak makan nih..
PCB pantai cinta berahi kan...

izzad said...

@lyyyyn : aritue pg harga ble tahanla..tapi tak tau sejak minyak naik nie..hehehe...

@amin : kne gi tue min...

@fazil : that's right bro...

finaz said...

nama da tukar pantai cahaya bulan la..aku kalo g PCB konpem mkn menda alah ne..hohoho...lamo x p klate..

izzad said...

yup..bukan pantai cinta berahi lagi dah...mai la dtg kelate..try makanan kat situ yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...