Wednesday, April 13, 2011

Siapa suka HADIAH ?

Siapa nak hadiah? kalau nak angkat tangan....hehehe..korang tak angkat pun..tapi dok scroll mata je..hehe...

Jadi sebab tue tak jadi nak bagi hadiah kat korang...actually..aku nak citer pasal hadiah kat korang...

Hadiah apa yang korang paling suke? Dari siapa? gf? bf? mak? ayah? kawan2?..tak kira dari siapa pun yang pastinya anda dapat sesuatu barang yang anda tidak keluarkan duit satu sen pun...

So, bagi aku...hadiah yang paling buat aku terharu adalah hadiah ikhlas dari seorang anak kecil yang menghargai curahan ilmu yang diberikan oleh Gurunya...mungkin mereka sedar bahawa aku tidak lama di sana..jadi di kesempatan itu juga di atas tanda terima kasih dan penghargaan kepada aku sebab marah2..nyanyi2..menari2...bebel2...denda2...heheehe..

Thanks for the gift... :)

Pantun yang sangat memberi nasihat kepada aku disertakan sekali.. :)

Tapi ikhlas dari hati ini, bukan hadiah mahal2 seperti jam tangan, handphone atau pun kereta mewah yang aku mau...tapi kejayaan anak didik ku di kemudian hari... jika ilmu yang disampaikan tidak melekat..cukuplah kiranya anak didikku kenal erti hidup...dan dapat mengenal mana betul..mana salah...

Thanks...

P/S : Sangat terharu...hehehe..tapi still kontrol macho depan anak kecil...

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...