Monday, April 11, 2011

Motor Besar Aku

Assalamualaikum w.b.t,

Moto besar? Aku rasa semua lelaki mesti ada impian untuk pakai moto besar...kan?..kan?...tapi bagi yang minat je la kan.

Bagi aku...memang dari kecik lagi aku berimpian untuk pakai moto besar..lagi2 skang nie banyak jenis motor yang dah kuar...contohnya...naked bike, touring bike, superbike dan banyak lagi...aku pun sebenarnya tak la tau sgt..tapi sejak dua menjak nie
aku perhatikan makin banyak moto dari pengeluar KAWASAKI kat jalan...aku selidik2 punyer selidik rupenyer harga die mampu beli..

So, aku nak kongsi skit cite aku punye semangat nak pkai superbike nie...
Dari kecik aku dok cakap kat mak aku :

Aku : Mak...saya nak beli superbike nanti bile dah besar...
Mak : Ada ke duit?
Aku : Saya kumpul la...
Mak : Bgus...nnt dah cukup boleh bli...
Aku : Saya akan kumpul 50 sen sehari dalam tabung...

Tapi sampai sekarang tak pernah cukup..sebab bila dah kumpul mesti akan pecahkan tabung...hehehe..

Tapi akhirnya...

Meh aku nak tunjuk gambar moto aku...


ha...namanya..KAWASAKI ER6N...650 cc...cantikkan...

Tapi malangnya nie bukan motor aku..hehehe..

credit kepada : cikgu Haris sebab bagi naik moto die...

Apa yang bestnya klau ada motor besar nie?

Mestila pergi konvoi ngan memembe..pergi reramai..pastu naik laju2..amik selekoh tajam...takdela..sebenarnya dapat merasai nikmat menunggang moto besar nie...macam gambar bawah nie...


Semua gambar nie aku amik masa otw pg Cameroon Highland..jeles je tgk diorang nie...hehehe


P/S : Kalau nak bli barang kesukaan tue pandai2la menyimpan dan menabung yer... :)

4 komen:

Abdul Azhim said...

pokjak..jom beli z750..haha

izzad said...

bape rege z750 bro?

Abdul Azhim said...

66k, hahaha

izzad said...

ooo..boleh amik tue..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...