Saturday, April 16, 2011

Segmen Weh! Aku Poyo Bila Aku


Tgk tajuk entry pun korang dah tau kan? aku nak citer camner keadaan aku poyo...

Citenyer:

Ada orang mintak tolong buat lukisan dan ngecat skali planet musytari kat dinding sekolah..dengan poyonyer aku jawab..boleh..no. PROB punyer..setakat planet bulat je..ape susah. So aku buatla ngan warnakan ikut kreativiti tangan yang berseni nie...bile dah siap..planet Musytari tue jadi bola basketball plak...tapi aku tetap bangga dengan hasil air tangan aku...walaupun kena gelak...aku tetap bangga..

P/S : Kekadang kite kena poyo gak...baru warna-warni kehidupan..:)

Sesape nak join lagi segmen nie klik sini..
Tarikh Tutup : Malam Ahad (17 April)


2 komen:

Abang Zam said...

ahahaha..ade pulak poyo mewarnai kehidupan..poyo tu menceriakan hari-hari di sekolah

hahaha..thangs juin ye cikgu :)

izzad said...

kan..time ngajar pun kite kena poyo skit2...baru bebudak suke... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...