Tuesday, April 5, 2011

Warung Keropok Lekor 007

Assalamualaikum w.b.t,

Dah lame aku tak share ngan korang pasal tempat makan yang baru...
Jadi kali nie aku nak share ngan korang kedai keropok lekor yang aku selalu singgah bile balik kelantan ikut Terengganu.

Nama kedai, Warung Keropok Lekor 007 ( macam james bond la plak kan).
Tapi memang kat Terengganu diorang labelkan kedai diorang dengan nombor camtue...

Lokasinya berdekatan dengan Masjid Kuala Ibai ( masjid atas air kat KT tue )..dalam 10 minit dari Kuala Terengganu.

Korang bolehla usha2 gambar yang aku capture nie yer...


Kalau korang nak singgah...kasi tengok betol2 signboard dier yer...


Tengok die punyer nama...tapi bukan James Bond yang tengah buat Keropok tue...:)

Inilah rupe bentuk keropok lekor rebus lepas tue digoreng terus...garing dan fresh btol..isi ikan yang digunakan pun banyak...mesti korang dah kecur air liurkan : )

Penat dok tulis nie....jadi aku makan le dlu yer...nyumm..nyum...tak cukup sepinggan tau...
Harga dier RM 1.00 = 6
Yang rebus pun ada kalau korang nak bungkus bawak balik...



P/S : Tempat faveret wajib singgah kalau balik kelate...dah terasa nak makan dah skang..macam mengidam la plak...

Hah apa lagi..klau dah suke tue...tekan je button like kat bawah k... : )

5 komen:

finaz said...

bile mu nak kelik klate?aku nak psn mende ne...hahaha...

izzad said...

ooo..lambat lagila...nnt klau aku bli pun mesti dah tak ble makan sebab keropok lekor nie tak ble simpan lame2

Cikgu Abah said...

ni keropok james bond..

Asnita Manshor said...

camana nak buat button like kat bawah posting tu eik?

izzad said...

@Asnita..klik je link nie..http://kitasemuaguru.blogspot.com/2011/03/fb-like-button-kena-letak-macam-nie_25.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...