Tuesday, April 19, 2011

Barang Penting Hilang

Aduss....mane aku letak barang aku nie? Cari dalam bilik takde...dlam kete takde...kat office takde..dahla nak kne gune..klau takde "barang" aku tue abisla aku ...Nie adalah salah satu ayat2 yg bermain dalam fikiran korang klau "barang" penting korang hilang..btol tak? Lagi2 klau barang tue menentukan masa depan anda..contonhya Kad Pengenalan, sijil SPM, atau yg paling slalu tersalah letak adalah Handphone...mesti perasaan mase tue sangatlah takut, risau dan tak ble nak berfikiran dengan tenang...

Walau apa pun barang tersebut...Rileks..tarik nafas dalam2..fikir balik mane last skali korang letak barang tue...mana tau anda tersalah letak...terbagi kat orang lain..tak pun jatuh dengan tak sengaja..

Dah tak jumpa jugak? Apa lagi..hubungi la pihak berwajib..klau benda tue dokumen...beli je baru klau benda tue handphone... nnt org nak contact susah plak, korang pun nnt susah nak undi MAHARAJA LAWAK..hehehe :)

Klau dah tak jumpa jugak...berdoa la banyak2 agar dipertemukan barang tersebut yer..moga2 dipermudahkan dipertemukan kembali barang itu..

P/S : Tengah bersedih sebab dokumen penting hilang...harap2 pembaca semua dapat doakan supaya aku dipertemukan kembali dokumen tue... :(

8 komen:

Fazil Hamid said...

relex jak...
tak hilang ke mane...
ade atas muke bumi ni lg...
hehehehe...

izzad said...

@fazil : doakan untuk aku..supaya dipertemukan kembali barang tersebut yer..

zulkifley said...

bertenang jak..kosongkan minda isapkok sebat pikir sedalam-dalamnya. jumpa akhirnya d BPG cyberjaya t

izzad said...

@zulkifley : tengah bertapa..jangan ganggu..hahaha

Fathiah Hamim said...

insyaAllah jumpa barang tuh! :)

izzad said...

@fathiah Hamim : tolong doakan yer... :)

.: noor badriah :. said...

apa benda yang hilang 2??hehe..selamatmencari..insyaAllah jmpa =)

izzad said...

@noor badriah : dokumen penting...tolong doakan yer..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...