Tuesday, April 12, 2011

Frenzy Futsal Seksyen 15 Shah Alam

Main entrance

Credit to Frenzy Futsal

Hello dan selamat pagi semua ...

Entry kali nie aku nak share pasal court futsal yang aku selalu pergi...antara salah satunya adalah Frenzy Futsal Seksen 15 Shah Alam.

Tepat jam 9.00 mlm perlawanan persahabatan antara team aku dengan team company lama aku dimulakan...

Perlawanan agak sengit dimana kedua-dua belah team membalas gol...

Tapi malangnya takde plak pencatat gol..hehhe..klau tak mesti team aku yang menang ( perasan )

Tujuan sebenar adalah untuk bersukan dan kuarkan peluh..seminggu sekali jadik la kan..

So, tanpa membuang masa..korang ble view capture yang aku amik semasa di Frenzy Futsal Shah Alam..

Kaunter tempahan...klau korang nak tempah boleh call @ terus pg ke kaunter yer..no tel? tgk dlam pic..

Team aku..dah macam pemain Malaysia la plak..jersi away..

Setelah selesai menumpaskan pihak lawan..hehhe..

Pihak lawan..credit tue Bebudak SMT..thanks guys for the great game.

Dah bersukan mesti dahagakan? So..kat situ ada jual air...

Tengok!!! Banyak betol peluh yang keluar terpaksa diganti balik dengan air..hehehe...

Klau nak lagi semangat bawakla penyokong tok sokong Team anda yer...
Nie bukan penyokong team aku..nie penyokong team lawan..

Bebudak SMT : Jangan mare yer pinjam penyokong korang jap..hehehe

P/S : Walaupun sibuk sangat bekerja, jangan lupa bersukan sekali seminggu pun jadi la..



2 komen:

fyra faheera said...

nanti nak datanglah kasi sokongan kat botak! heh hehe.

izzad said...

ooo..botak slalu main kat situ ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...